וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע עובדות על מים מינרליים מוגזים וטבעיים

בשיתוף Ferrarelle, בשיתוף Ferrarelle

10.11.2019 / 14:32

יש סומלייה שמתמחה בהגשתם, הם עשירים במינרלים וכמובן - טעימים. במסגרת אירועי "שבוע המטבח האיטלקי" בין התאריכים 17-23.11 תחגוג תל אביב את הגסטרונומיה האיטלקית - המסורתית והמתחדשת וכל האירועים ילוו בשתיית מים מינרלים מוגזים וטבעיים. מה אתם יודעים עליהם?

מותג המים המינרליים המוגזים והטבעיים פררלה (Ferrarelle) לצד מנות מהמטבח האיטלקי. אנטולי מיכאלו,
מדי יום עוברים המים המגיעים מהמעיינות 615 בדיקות שונות כדי לוודא את איכותם. המים המוגזים הטבעיים של Ferrarelle/אנטולי מיכאלו

1. פררלה (Ferrarelle) היא יצרנית המים היחידה שמייצרת מים מוגזים טבעיים. כלומר - הגיזוז לא נעשה באופן מלאכותי כמו בדרך כלל, אלא הוא גיזוז טבעי שמקורו בחלחול מי גשמים באדמה געשית באיטליה. הוא נוצר כיוון שמדובר באדמה מועשרת בגז טבעי, וכאשר המים מחלחלים אליה, הם סופחים אליהם את הגזים.

2. מים מוגזים טבעיים עשירים במינרלים. בכל ליטר מים יש 1,480 מ"ג ביקרבונט שידוע כגורם שמסייע למערכת העיכול, 400 מ"ג סידן שמהווה 40 אחוז מתצרוכת הסידן המומלצת לאדם ליום ומסייע לבניית העצמות ובריאות השיניים, 85 מ"ג סיליקה (צורן דו חמצני) שמסייע לשמירה על בריאות העור ורקמות החיבור בגוף ו-46 מ"ג אשלגן שחשוב בשמירה על מערכות השרירים והעצבים.

3. כדי למקסם את הטעם של מים מוגזים טבעיים, מומלץ לשתות אותם מתוך כוס גבוהה וצרה. זו הדרך בה הטעם הייחודי שיש להם מתמזג דרך הבעבוע של הבועות הקטנות ישירות אל תוך פיו של הלוגם בצורה האופטימלית.

4. המים המוגזים הטבעיים מגיעים ממעיינות ריארדו (Riardo) בדרום איטליה, מאז הקמת המותג בשנת 1983 ולאורך כל השנים מאז. המעיינות הללו ידועים ביתרונותיהם עוד מתקופת האימפריה הרומית ומוזכרים בכתביו של ויטרוביוס.

מותג המים המינרליים המוגזים והטבעיים פררלה (Ferrarelle) לצד מנת פיצה. אנטולי מיכאלו,
עשירים במינרלים. המים המוגזים הטבעיים של Ferrarelle/אנטולי מיכאלו

5. מכיוון שהמים הטבעיים הם מושלמים כמו שהם, אין צורך לבני האדם להתערב בהם יותר מדי. הפעולה היחידה שיש שנעשתה היא התקנת צינורות לשם העברתם לבקבוקים ומכירתם.

6. מדי יום עוברים המים המגיעים מהמעיינות 615 בדיקות שונות כדי לוודא את איכותם, תקינותם ועמידתם בכל הדרישות התברואתיות.

7. יש דבר כזה סומלייה של מים. כן, כן. ממש כמו ביין, גם מים מוגזים יכולים להיות מותאמים לאוכל על פי הסיפור שלהם, הטרואר, רמות המינרלים, צפיפות הגיזוז או המליחות שלהם. גם הישראלים כבר יודעים שאוכל טוב חייב להיות מלווה במים מינרליים מוגזים טבעיים. רק בשנה שעברה נערך מחקר שמראה שמשנה לשנה יותר ישראלים מזמינים מים מוגזים טבעיים במסעדות.

כל אירועי "שבוע המטבח האיטלקי" מתקיימים ביוזמת משרד החוץ האיטלקי ומשרד התיירות איטלקי. משרד התיירות האיטלקי פועל מחודש יוני בישראל דרך לשכת המסחר ישראל-איטליה

המותג פררלה (Ferrarelle) נוסד בשנת 1893, והוא מותג המים המינרליים המוגזים הטבעיים המוביל באיטליה המיוצא ליותר מ-40 מדינות ברחבי העולם. תהליך הייצור הטבעי והייחודי של המים המינרליים של פררלה (Ferrarelle) מתחיל במסעה של טיפת הגשם המחלחלת אל מתחת לפני האדמה למעיין הטבעי של פררלה (Ferrarelle), מסע אשר נמשך כעשור. ייחודו של המותג נובע מטעמו, מהגיזוז הטבעי ומהרכב המינרליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

המשימה האיטלקית שקיבלו המסעדות בתל אביב

בשיתוף Ferrarelle

הקליקו על התוכנייה של שבוע המטבח האיטלקי

התוכנייה של שבוע המטבח האיטלקי. יח"צ,
התוכנייה של שבוע המטבח האיטלקי/יח"צ
בשיתוף Ferrarelle, בשיתוף Ferrarelle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully